SweetMuslimah.com

Friday 26 September 2014

Diari budak quantity surveying semester 3

ole ole ole ole ole ole......
hehe..
sekarang dah masuk musim fifa world cup. bole la aku nak melalak dalam hati sikit kan....?
sebab lagu shakira yang baru tak best, aku nak nyanyi lagu dulu dulu....awww awww awww.!

actually aku dah minggu terakhir dalam semester 3 ni....ya Allah, cepatnya masa berlalu. rasa macam baru bulan lepas aku masuk semester 3.... heol! heol! heol!

sebenarnya dah lama aku abandon blog aku...hehehehe.... nak buat macam mana busy manjang.... balik bilik tengok anime slam dunk sampai pukul seblas. pastu tido sampai subuh pagi bangun gi klas.... sikit pun tak nak belek drawing buat taking off....

lol! budak ni tak kenang jasa mak bapak betul!

choppppp! bukan tak kenang, ada sebab aku buat begitu....

actually, kelas aku setat hari isnin...kekekeke... of course la kan.? so hari isnin tu aku ada subjek economy, law, dan information technology(IT).

weehhhhh! jap! budak qs blajar law dan economy?

of course la! jgn pandang aku sebelah mata! hohoi teringat kat akak Anita Sarawak. lama bebenor tak dengar lagu dia...ah back to topic kita. mesti la blaja law...kalau tak nanti nak camne nak cari penyelesaian sekiranya berlaku pecah amanah dalam kontrak...qs kan konsultant. mesti la kena tau. but dont worry, tak susah pun law ni. bukan study kena hafal kes dan akta akta pun. tau basic pun tak pe dah....

as for economy pulak, of course la. nama pun qs, keje pulak dengan duit...duit...duitttttt! mestila kena tau ekonomi semasa dan dahulu kala....heee... pun tak susah jugak...teori je pun...

pastu hari selasa aku ada tiga kelas, pun sampai petang pukul enam.
rabu lagi teruk. klas sampai pukul tujuh.
tu semua full tau. gap tengahari je, lunch dengan zuhur.

tp.....

khamis, jumaat, sabtu, ahad.....

CUTIIIIIIII!

haha...sebab tu la aku tak sempat nak buat pun. kelas sampai petang... tambah pulak dengan el-nino skarang... memang penat.

okeh. tu separuh dari alasan aku. lagi separuh...
ni yang kelakar.

actually, sepanjang klas tu aku tak tau apa pun yang lecturer aku ajar... memang zero. ok aku bohong. macam just tau 5% camtu je....bayangkan selama 4 bulan aku belajar, aku langsung tak paham... dah la core subject, 4 hour credit lak tu....memang seriously aku tak paham...

plan aku sekarang ni, try study satu minggu ni dan cuba pass dengan jayanya...kuikuikui...

tak nervous ape budak ni?

tak. aku dari dulu kala lagi susah nak nervous...ni adalah salah satu cara pengawalan diri sebenarnya. aku tak nervous sebab pada aku nervous akan buat aku hilang kawalan... Oopss! sebab itulah dengan jayanya aku mengumpul 3 pointer walaupun tak study. hehe... tak dekan pun tak pe... hoho xD


------------end------------

0 comments:

SweetMuslimah.com

About This Blog

this is just a blog about my life, something i know about, and one thing i thought could save my life someday. it is currently going on a perfection process and some finishing touches, which i would've done sooner but seeing my current situation right now, tsk... i can't finish it just yet...happy reading.

  © Blogger template 'Ultimatum' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP