SweetMuslimah.com

Tuesday 12 February 2013

UiTM second intake; Apekah, Mengapekah, Bagaimanekah?

morning u olls... hahaha. morning? aku tahu ke korang bace ni waktu morning yang come lotte dan ohsem tu? haha... sebenarnya aku stay up malam ni buat paperwork sikit. sepatutnye benda tu dah boleh siap minggu lepas. apekan daya, jadi malas pulak bila dah berbulan aku duk guling atas katil, bangun tengahari, bukak mata tengok tv, goyang kaki, pegi dapur cari nasi yg mummy dearest dah masakkan... ohhh, heaven! pastu satu hari yang tertulis itu, KEBAMMM! Tahniah, permohonan anda berjaya. bla bla bla... daftar 23 haribulan. OMAK KAU! bulan ni ke tu? oh, bulan ni... (*kecewa). no more heaven... oh, jap, aku ada lagi 20 hari... ahahaha.. lantakla kau paperwork, minggu last baru aku kisahkan kau... ahaha (*ketawa jahat)


so, sekarang berkenaan tajuk besar tu, em, so aku buat paperwork ni... lalala, layan Adele ngan Taylor Swift (ok, pothead much - check out NigaHiga video at Youtube to know more about pothead)hahaha. ok so, aku pun tengok tengok la surat tawaran tu, so dia cakap aku masuk semester dua terus...oh ye lupa pulak nak cerita... pendek je ni, korang baca jap kang tak paham pulak.

     aku dulu apply upu dah dapat masuk salah satu unibersiti teknologi sblah selatan sana. pastu mengada taik kucing taknak pegi, konon tak suka course la, tak minat la, jauh la, takde kawan la, nak duk dekatla, malas nak naik bus ulang alik la. bla bla bla....(ok, maybe macam anak mak sikit, tapi seriously, aku bukan anak manja ke ape ke) actually aku sendiri tak tahu kenapa. mungkin ada banyak sebab yang kecik, pastu kompol-kompol jadi besar lak. so in the end aku tak pegi, and aku apply UiTM second intake. hehehe... kesannya aku cuti lame sikit dari org lain.. wakakakakak!

so, dia cakap aku masuk semester kedua terus. weii? apekah? macammana dengan semester 1 aku? takkan burn cenggitu je? aku sepatutnya kena study ke kat rumah ni? hohoi? help, help, help!!!

kalo aku tulis 'help' tu seplos kali pun kat kotak gooooooogle tu pon, kompom google tak tolong aku. so, aku tulis yang sepatutnya la... bla bla bla...tapi selepas 20 minit or so menyelongkar si encik google. satu haram pun aku tak jumpa jawapan dia. ceh. takde ke orang buat post pasal second intake UiTM? yang post camner nak pohon banyak melambak macam ubi kayu musim hujan pulak.

so , aku rase, ade baiknya aku yang buat post tu... hahahaha...so, korang nak tahu ni? boleh, tunggu aku masuk dulu camner... hahaha...marah ke? sorry la, dah aku tak tahu, aku nak tulis ape,? kena la lalu jalan susah. takpe, kekanak riang yang baru nak masuk second intake tahun 2013/2014, bole le jenguk jenguk blog merapu aku ni. okeh. babai...(rain drops keep fallin' on my head, they keep fallin')

so, this is the 'sambungannya' :http://delinquentme.blogspot.com/2013/04/uitm-second-intake-apekah-mengapekah.html
ini untuk betul-betul punye post:http://delinquentme.blogspot.com/2013/09/uitm-second-intake-real-deal.html

0 comments:

SweetMuslimah.com

About This Blog

this is just a blog about my life, something i know about, and one thing i thought could save my life someday. it is currently going on a perfection process and some finishing touches, which i would've done sooner but seeing my current situation right now, tsk... i can't finish it just yet...happy reading.

  © Blogger template 'Ultimatum' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP